Vacature
Ter versterking van ons team zijn wij per direct op zoek naar een receptionist(e)/administratief medewerk(st)er voor onze vestiging in Heerlen. Het gaat om een gecombineerde functie, waarbij de nadruk ligt op telefoon- en receptiewerk, maar waarbij het uitvoeren van allerlei administratieve, ondersteunende taken zeker ook tot de werkzaamheden behoort.
Wie zijn wij?
Thuis Partners is een advocatenkantoor, gevestigd te Heerlen en Maastricht. Wij zijn in Limburg in bijna 50 jaar groot geworden door onszelf te blijven.
Onze juridische dienstverlening richt zich met name op ondernemers, overheden en instellingen.
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding, niv.4 administratief / secretarieel;
- Je beschikt over aantoonbare werkervaring in klantcontact of soortgelijke functie;
- Je bent bereid op vaste dagen (maandag, donderdag en vrijdag) op locatie in onze vestiging te Heerlen te werken;
Dit ben jij:
- klantvriendelijk, servicegericht en representatief;
- gemotiveerd en toont inzet;
- communicatief sterk;
- zelfstandig;
- stressbestendig;
- teamplayer;
- pro-actief;
- accuraat;
- flexibele instelling.
Wat bieden wij?
- Een veelzijdige functie, werkend vanuit het middelpunt van onze organisatie;
- Bij aanvang een 24-urige arbeidsovereenkomst voor 6 maanden;
- Beloning passend bij de functie;
- Een prettige werkomgeving in een leuk team, waar collegialiteit hoog in het vaandel staat.
Spreekt deze vacature je aan en voldoe je aan onze verwachtingen, dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken. Stuur dan je motivatie en cv via onderstaand formulier door o.v.v. vacature receptionist(e).
Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Maud van den Berg 045 – 5719005.
"*" geeft vereiste velden aan